24 Nisan 2011 Pazar

NAKO DERĞİSİNDEN

Şapkayıda ben ördüm daha önce paylaşmıştım......
 


16 yorum:

  1. .....ve süper bir takım olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok şirinnn olmuşş.emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok cici...Her ikinizinde ellerinize sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir takım eline sağlık..

    YanıtlaSil
  5. maşallah maşallah ikiside çok şirin :) kolay geleee

    YanıtlaSil
  6. çok şeker ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ikinizin de ellerine sağlık modeller çok güzel sağlıkla giyilsin sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı olmuş ellerine sağlık rengide çok hoşmuş...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. mutlu haftalar canım..blogumun adresini değiştirdim eğer uğramak istersen seve seve beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. ay ay ay ne şirin olmuş, bayılıyorum şu miniklere yapılan cicilere, arkadaşının ve senin ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  11. çok beğendim çok güzel olmuşş...

    YanıtlaSil
  12. cok sirin olmuslar ellerinize saglık.. nakonun bebekler ve cocuklar için cıkardığı son kitap galiba, ben de var, bu elbiseyi yiğenime yapmayı düşünmüştüm ama cesaret edememiştim güzel olur mu acaba diye, ama görünce cok sevdim, büyük ihtimalle ben de yapıcam:) ellerinize emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba elıne sağlık super olmuş

    YanıtlaSil
  14. Ay evet dergide görmüştüm çok hoşuma gitmişti ama kızım olmadığı için örmeyi düşünmedim.Harika olmuş şapkasıyla daha da hoş olmuş,ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  15. çok şeker olmuş elinize sağlık..
    ama ben sizin profilinizdeki kediye bayıldım. epeydir böyle tatlı bisey görmemiştim..

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir takım olmuş.. şapka da çok şık.. renkler de tam küçük hanımlara göre...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...