13 Mart 2011 Pazar

KÜÇÜK TASARIMCI:)))



Aslıcığım ilkokul 3. sınıfa gidiyor. arkadaşlarıyla kostüm partisi yapacaklarmış, kendi tasarladığı bir modeli uygulamamı istedi,annesiyle kumaşcıya gidip kumaş almış, bende yapmazmıyım tabikiiiii cizdi tarif etti işte ortaya böyle bir model cktı. sizce nasıl olmuş begendinizmi:)))))))


badi icin böyle birşey düşünmüş:))))bende uyguladım tabiki......


gadırobundaki yeleklerinden birinin kalıbını cıkarıp pullu  kumaştan yelek:))))


yeleğin kalıbı:)))))

8 yorum:

  1. annesi kızını kutlarım tasarım harika olmuş.sende ne güzel dikmişsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. vallhi süpermiş inş yeteneği daha da gelişir.
    senin tasarımcın olumuş biraz ddaha büyüyünce:))
    ellerinize sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Valla tasarımcıyı ve annesini kutlarım.
    Süpersiniz...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel tasarlamış gerçekten.Boleroya bayıldım ben.Sizinde ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  5. belguzaranne.wordpress.com14 Mart 2011 23:46

    merhaba çok şık olmuş elıne sağlık

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ediyorum küçük hanımı da annesini de, sizi de ayrıca desteğinizden ötürü...

    YanıtlaSil
  7. belguzaranne.wpordpress.com3 Haziran 2012 20:12

    fasarım harıka elıne sağlık

    YanıtlaSil
  8. belguzaranne.blogspot.com25 Temmuz 2012 20:25

    selam canım hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...