9 Mart 2011 Çarşamba

BEBEK MEVLUT ŞEKERİ VE YAPILIŞI


18 ilmek başlanır,8haraşo sıra örülür(yani 16 sıra)
kol icin iki yandan 7 ilmek artırılır,
5 haraşo sıra örülür(yani 10 sıra)
yaka icin 6 ilmek kesilir, yaka icin önden 3 ilmek artırılır,
5 haraşo sıra örülür kol 7 ilmek kesilir.
8 haraşo sıra örülüp bitirilir.. 
KOLAY GELSİN:))))) 



yanları dikilip yakası kurdelayla süslenir:)))))




yuvarlak şekilde tüller kesilir, icine cukulata konur ve minik kazagın içine yerleştirilir:)))))


KONUKLARA İKRAM EDİLİR:))))))

16 yorum:

  1. Yapana bravo bayağı emek istiyor...

    YanıtlaSil
  2. merhaba Halime nasılsın şekerliklerin çok güzel olmuş bayıldım...selamlar

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık..bende bebeğim olunca böyle bişi yapmak istiyorum ama yapamam çokta hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım, çok şeker olmuşlar.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bunlara ,çok sevimli olmuşlar.
    bloğunu gezdim,senin gibi iyi dikiş dikip, örgü örebilmeyi isterdim doğrusu.
    ellirine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler örgüçantam....

    ben yaptım meral hanım:)))))

    yorumunuz icin teşekkürler sevinç hanım....

    siyah Süt sen doğur ben sana yaparım canım......

    ruşen hanım sizede teşekkürler....


    emel hanım iltifatız için teşekkürler. sizin işlerinizde harika sagolun......

    YanıtlaSil
  7. bu minik örgüler ne şirin olmuş..ellerinize sağlık..hemen sizi izlemeye alıyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler Şehnaz hanım.....

    YanıtlaSil
  9. çok çok güzel olmuş şimdi başlarsam yeğenlerimin doğumuna ancak biter herhalde sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş bu ceketler :) Anlatımınız içinse ayrıca teşekkür ederim. Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba! Sizin mevlüt şekerlerinizden oğlum için yaptım. Bu güzel şeker süsü yapımını gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizin sayfanızın linkini vererek ve bir fotoğrafını yayınlayarak (tabii ki sizden bahsederek:) ) kendi blogumda yayınlayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. ÇOK ŞIIIKKK... Nasıl yaptın bu minimini şeyleri ya. Benim örgü ile aram yok. Beceriyorum ama çok sıkılıyorum örerken. Elimde sallandıkça sallanıyor. Ama dikişi çok seviyorum. Bu yüzden senin gibi örgü örenlere gıpta ile bakarım hep.

    YanıtlaSil
  13. mrb bu mevlüt şekeri cok güzel olmuş ellerinize saglık benim merakettigim ip ne ipi kullandınız birde şiş numaranızı söylermisiniz tşkkr

    YanıtlaSil
  14. adsız arkadaşım:))))kartopunun yünü,şişde 3 no:))))
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...