28 Mart 2011 Pazartesi

BEBEK BATTANİYELERİ




Hediye olarak yaptığım battaniyeler:)))))

15 yorum:

  1. HEPSİ ÇOK GÜZEL HELE MAVİŞLERE BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil
  2. aplikeli olanlara bayıldım ellerine sağlık banada fikir oldu bunlar. kumaşla tamamlaman süper olmuş. öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. aman alahım, bu battaniyeler harika olmuş. hepsi birbirinden güzel. yalnız, Örgü üzerine aplike çalışmak zor olmalı, mavileri özellikle çok beğendim. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuşlar..ellerine sağlık canım..:)

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. hepinizede çok teşeklkür ederim arkadaşlar.evet mavi olanı bende severek yaptım.biraz aplikeleri yaparken makinanın ayağı örgüye takıldı ama sonunda başardım:))))))

    YanıtlaSil
  7. Halime hanım hepside erkek gözüyle bakarsam güzel olmuş:)))Ellerinize emeğinize sağlık.
    Yalnız sizi izlemeye alamıyorum defalarca denedim İZLE butonuna basıyorum öyle bekleyip duruyor.Benim gibi size şikayetci olan varmı bilemmiyorum.
    İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  8. Çok şekerleeeer, örnek olarak kaydettim, ileride gerekecek inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. muhteşem olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. MODELİ ALDIM ARŞİVİME ÇOK ŞIK OLMUŞ KUMAŞ APLİKE İLE.ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  11. ayyyyyy ben bu ayıcıklıya bittim :) vallahi çok güzel olmuş bu halime hanımcım herşeyiyle 4+4 lük olmuşş :)

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok güzel ama ilk fotoya bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. ayıcıklıyı çok sevdim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. hepsi birbirinden güzel.. kaç ilmekle örüyorsun ve kaç numara şişle merak ettim...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...