20 Mart 2011 Pazar

ANLATIMLI KULAKLI BEBEK BERESİ



 
ŞAPKANIN YAPILIŞI
iki yumakla başlanır.iki kere 4er ilmek atılır.ilk sırada1 ters 1 yüz örülür. ikinci sırada düzlerin üstü ter terslerin üzeri düz olarak devam edilir.(pirinc örgü)
15 sıra boyunca her iki taraftan 1er ilmek artırılır.20 ilmek olur.kulak kısmı 6 cm olduktan sonra şişe 11 ilmek atılır.bir parca kulaklık ile beraber örülür.24 ilmek daha atılır diger parca kulaklıkda birleştirilip örülür. 11 ilmek daha atılır.7 sıra boyunca 2 yüz 2 ters olarak örülür.sonra düz örgüye gecilir 7 cm sonra 15 ilmekde 1 kesilerek7 cm boyunca aynı yerden keserek şapka ucuna kadar daraltılır. şapka ikiye katlanıp diklir.......keyfinize ğöre süsleyebilirsiniz....
örmek isteyenlere kolay gelsin.)))))

13 yorum:

  1. harikasın canım bu örneği arıyordum.çok tşk..ellerine sağlıkler

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olabildiysem sevindim canım..
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş ve güzel bir model açıklaman ayrıca güzel eline sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  4. üşenmeyip anlatıyorsun ne güzel..eline-gönlüne sağlık olsun

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık arkadaşım,yapılışını aldım,oğluşuma yapacağım,bu arada velibah için o kadar çok yorum geldi ki anlatamam ve hiç birini yayınlayamadım,çünkü babam için nur için de yatsın yazıyor hepsinde....senin yorumunda da öyle o sebeple yayınlayamadım,sana da yazmış olmalıyım,yorum bırakanlara not bırakmaya çalıstım,ulasamadıysam kusura bakma ne olur,gecensene mevlit kandılınde 60ında annemi toprağa verdik,babam sağ,alışamadım yokluğuna,kendıne ıyı bak,sevgıler

    YanıtlaSil
  6. Halimecim hırkayı ben ördüm ayol....

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım çok güzel anlatmışsın sağol. öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin duruyor, emeklerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. merhaba nasılsın bloğuma yeni girebildim çok güzel olmuş ellerine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. nerelerdesın,umarım hasta degılsındır,kendıne ıyı bak,ıyı hafta sonların olsun,sevgıler

    YanıtlaSil
  11. Günaydın Sevdiklerinizle ve Ailenizle Birlikte , Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Geçirmenizi Dilerim http://www.sukruyilmaz.net/img/Gunaytatil.jpg

    YanıtlaSil
  12. Günaydın Sevdiklerinizle ve Ailenizle Birlikte , Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Geçirmenizi Dilerim http://www.sukruyilmaz.net/img/Gunaytatil.jpg

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.
    Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...