1 Nisan 2011 Cuma

ANLATIMLI BEBEK PATİKLERİ:)))))

PATİGİN YAPILIŞI
50 ilmek başlanıp 12 sıra haroşa örülür.patigin ön kısmı icin tam ortadaki 10 ilmek kendi arasında gidip, gelerek düz örgüyle örülür her sırada yanlardan 1 ilmek kesilir 12 sıra düz örüldükten sonra ön kısmı tamamlanmış olur. bilek kısmınada istediginiz bir modeli uygulayarak  10 sırada bilek kısmını örüp ilmekler kesilir. 
TABANI İCİN
9 ilmek başlanıp 30 sıra haroşa örülür  ve dikilip istediginiz bir şekilde süsleyin:)))
arkadaşlar bu patiği 5 şişlede örebilirsiniz.dikdörtğen parcanın kenarlarından ilmek çıkararak devam edebilirsiniz.
benin 5 şişim yoktu onun için parca, parca örmek zorunda kaldım:))))



http://dikismakinam38-bekdikli.blogspot.com/

YEŞİL PATİĞİN YAPILIŞI
20 İlmek başlanır. ve 3 cm düz örülür.ilmekler ikiye ayrılarak 10 ilmek 3 sıra pirinc örülürken diğer10 ilmek 3sıra düz örülür. piric örülen ilmekler bir defada kesilerek diğer 10 ilmeğin 2 ilmeği pirinc 8 ilmeği düz örülür. 3 cm örüldükten sonra 10 ilmek artırılır. daha sonra 3 sıra pirinc 3 sıra düz örülüp bütün ilmekler bir defada kesilir.
BANT İÇİN
Üst kenardan şişe 4 ilmek toplanır.5 cm pirinc örülüp 1 ilik açılır.
DİKİLİRKEN
Önce patiğin burun kısmı büzülür.daha sonra diğer kısımlardikilerek bitirilir. daha sonra istediğiniz ğibi süsleyebilirsiniz....
ARKADAŞLAR BİRAZ KARIŞIK GİBİ GELEBİLİR AMA YAZIYI TAKİP EDEREK ÖRERSENİZ İŞİNİZ KOLAYLAŞIR.
BENDE KİTAPTAN YAZIYI TAKİP EDEREK ÖRDÜM))))
KOLAY GELSİN:))))


Bu patikde pek ğüzel olmadı ama yinede paylaşmak istedim.en azından  denemiş oldum:)))))




13 yorum:

  1. ellerin dert görmesin senin çok tatlı olmuşlar çok beğendim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik hepsi birbirinden güzel olmus bayildim her birine :) Blogunu bi cirpida gözden gecirdim okudum hayran kaldim yaptiklarina, özellikle bebek battaniyelerin patiklerine :) Cok öptüm ..

    YanıtlaSil
  3. nasıl da sevimliler..ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Halimecim patiklere bayıldım yine birbirinden güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşlar.tesadüfün böylesi....ben de tam patik örmeye niyetleniyodum:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım.Patikler çok cici.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. canım ne kadar güzel şeyler bunlar,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. süper olmuşlar..minnacık ayaklarda ne şirin dururlar :D ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. yeşil olanın modeli bir harika... kızıma öreyim ben de...

    YanıtlaSil
  10. yeşil patiği cok begendim..ellerinize saglık,hemen şimdi yapmak istiyorum, kac numara şişle ördüğünüzü öğrenebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
  11. Muito lindos seus sapatinhos. Bjsss

    YanıtlaSil
  12. harikasınız,emeğinize sağlık.bebek mevlit şekeri anlatımınız süper patik süper,siz süpersiniz.teşekkürler.,
    erkek bebek süveter modeliniz var mı?
    torunuma örücem kolay örnek aradım bulamadım.
    lale

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...