7 Mart 2011 Pazartesi

8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

KADIN

                                               Kimi der ki kadın
                                              Uzun kış gecelerinde
                                              Yatmak içindir.
                                              Kimi der ki kadın yeşil bir
                                              Harman yerinde dokuz zilli
                                              Köçek gibi oynatmak içindir.
                                              Kimi der ki ayalimdir
                                              Boynumda taşıdığım vebalimdir.
                                              Kimi der ki hamur yoğuran
                                              Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal
                                              O benim kollarım bacaklarım.
                                              Yavrum, anam, karım, kız kardeşim
                                              Hayat arkadaşımdır…
                                                                                             Nazım Hikmet
arkadaşlar hala blogger'de sorun var,resim yükleyemedim. bende NAZIM HİKMETİN
BU ŞİİRİ İLE
8 Mart Dünya
Emekci
Kadınlar
Gününüzü
Kutuyorum

7 yorum:

  1. seninde kutlu olsun gülüm . sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Feliz 08 de março dia internacional das mulheres!
    Beijos!!!

    YanıtlaSil
  3. Nazımın şiirini yayınlayana ben izleyici olmazmıyım canım seninde kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  4. sizinde kadınlar gününüz kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  5. merhabalar senin kadınlar gününkutlu olsun sağlık huzur ve mutluluk dilerim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum.
    Kadının ezilmediği,töre cinayetlerine kurban gitmediği,dayak yemediği,çocuk yaşlarda evlendirilmediği,okumuş kültürlü ,saygı duyuldugu bir toplum diliyorum.
    KAdınlar gününüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  7. Dünya kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...